Hata,hata,hata HERPES

Nog är det väl märkligt,när man sett
fram emot nåt sådär extremt mycket
och allt bara SKA va frid & fröjd och
supertrevligt,nog FAN är det nåt som
kommer och slår omkull en då!
 
Kunde det inte ha räckt med det mer
än aptrista "månadsbesöket" down
in Söderköping,MÅSTE man prompt
få besök av Herr Pes oxå!!!

VA!
 
Som en urlakad och skitsnuskig disk-
trasa hasar jag runt här och känner
mej fräsch som en nyutslagen ros.
 
NOT!
 
Panodil hjälper inte,Alvedon är samma
jävla skit,Voltaren är dyrt och har knappast
heller nån somhelst effekt på nåt av ovanstående.
 
Hade det varit måndag kunde jag ju köpt
läget "lite" enklare,men vafan,det är fredag
och jag ska få finbesök som jag längtat efter.
 
Kul med en värdinna som ser ut och känner
sej som värsta smittohärden,och med ett
underliv som tenderar att explodera vilken
sekund somhelst.
 
Vilken jävla tur då,att jag har köpt fruktsoda,
nu kan det väl iaf inte gå helt åt helvete.
 
ELLER!?
 
Kram från en något tilltuffsad Majsoros! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0