Det är detaljerna som gör´et

För ett par veckor sen,när "Tightsbruttan"
va här,så gav hon mej i uppdrag att göra
en tavla som hon ska ge bort.
 
Okejrå sa jag,men det blir inte billigt! 
Skämt åsido eller inte kanske,man ska
ju inte trampa på sitt varumärke genom
att skänka grejerna,så det gör jag icke.
 
Men iaf,jag satte fart och igår va tavlan
faktiskt klar,blandat med en del annat som
av nån märklig anledning oxå blivit fixat.
 
Ibland när det gäller detaljer,måste man dock
tänka i mindre skala,så när "Tightsbruttan" kom
med en av detaljerna och den vägde FÖR
mycket,blev jag tvungen att säja STOPP!
 
Det funkar lixom inte att klistra på saker som
i stort sett väger mer än tavlan i sej.
 
Hon blev nog ganska nöjd ändå,för på så sätt
fick hon ju behålla sen grej.
 
TADA!
Som sagt,improvisera sej lite.För jag har ju svårt attt tro,att
frisörer använder nagelsax till kundernas hår.
Såvida det inte är pyttesmå lärlingar på salongen alltså.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0