Nyöppning & Willegos

Jorå förstår ni,idag har jag varit på
invigning av en ny butik här i byn.
 
Med inriktningen pyssel,kan det ju
knappast bli smidigare för en nörd
som jag på det området.
 
"Stora" & Wille kom nämligen på visit,
så vi passade på att gå en promenad
i den kyliga lördagsluften och avslutade
med att besöka just ovannämnda affär.
 
Jävla kul att folk vågar och vill satsa när
det ändå inte är storstan med kundunderlag
som ju finns där.
Bara att hålla tummarna för att det går bra,
så vi får ha lite skoj och kreativitet även
här på vischan.
 
Mormors stora,stora kille.
Alltid lika glad,ett riktigt energiknippe.
 
Krypa eller snarare åla sej bakåt går bra,det är svårare
åt andra hållet!
 
Lika glad efter en tupplur i friska luften!
 
Klart man måste få smaka lite av mammas smoothie,aningen
surt,men ganska spännande iaf!
 
Avslutningsvis dagens inköp i nya butiken.
Man måste ju stödja dom som försöker,och
naturligtvis kommer jag se till att besöka affären
ofta framöver oxå.
Om inte annat kanske jag oxå kan ge och komma med
lite tips :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0