Nu är det jul,där i ett hus!

WOW lixom,vilken julfeeling jag
har i hela kroppen!
NOT!
 
Det kan ju tyckas jävligt märkligt,att
jag som är den störste "antijularen"
står på julmarknad,men faktum är
att jag inte bryr mej ett skit om vare
sej julstrumpor eller julsånger på 
dragspel.
 
Jag gillar bara själva konceptet,det
som innebär att man får slänga käft
med allsköns folk,och har man tur så
får man nån liten egenhändigt gjord
sak såld oxå!
 
Fast,det räknar jag aldrig med,för då
blir man så inihelvete glad OM det
råkar bli så.
 
Jag brukar däremot tänka som så,att
får jag bara ihop till dom tre dagarnas
kaffekonsumtion,då är jag nöjd.
M.a.o i runda slängar en hundring typ!
 
Att man sen ligger ute med kosing för
material,det får man ta.
I värsta fall finns det alltid nån eller en
hel hoper som blir glad/a för spontana
presenter när marknaderna är över.
 
Så jävla fiffigt,att bara gå in i verkstan
och plocka ihop lite gåvor.
 
När ni läser det här står jag antagligen
och skriver skyltar,alternativt dricker kaffe
och babblar med folk.
 
Välkommen fredag och huka er alla
tomtegubbar & gummor,nu får ni träffa
Majso igen....SOM ni har längtat :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0