När DLV tipsar

I förrgår fick jag ett litet samtal av DLV.
Hon tipsade om såna dära stormlyktor
som är lite högre ni vet,och sa att sånt
gillar folk,så köp såna och gravera på.
 
Klart som tusan att jag tar till mej det,så
nu är jag på väg för att se om det finns
nåra kvar på stället hon tipsade om.
 
Jag ska förresten på möte med,och sen
jag passa på att pussa på Wille en snabbis
oxå,han ska nämligen åka till sydligare
breddgrader snart,och eftersom jag kommer 
va fullt upptagen som knalle,så finns risken att
jag inte får tillfälle att se honom på ÖVER en vecka.
 
Fan,det känns inte alls kul kan jag säja,jag är ju
van att få gosa med honom mera än så!
 
Vi får väl hoppas att han messar mormor och
gärna skickar lite mysiga bilder från soliga
Spanien så jag inte blir alltför sjuk av saknad.
 
Btw,ni kommer väl till vischan i helgen och
snackar lite med mej när jag står där med
mina alster?
Det vore ju sjukt trevligt och ett välkommet
inslag mina tre dagar som försäljare. =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0