Majso är stressad,Majso känner sej efter

Fan då,jag att jag ligger efter
som satan nu.
 
Jag snackar dagens planering alltså,
i övrigt är jag ganska med i matchen-
känns det som nu iaf.
 
Ibland måste man iof hämta nya krafter
och göra nåt helt annat,fast ändå känns
det helt fel när man väl kommer tillbaka
till skaparhörnan.
 
Idag är just en sån dag,förvisso har jag
gjort lite småinköp,som jag så gärna
ville ha och som jag tror kan bli skitbra
i slutänden.
 
Nu ligger ju bollen inte bara hos mej iof,det
vill ju till att det kommer köpsugna typer när
jag sen står där med allt pyssel och knåp som
tagit en sabla massa tid.
 
Ursäkta mej,att jag är så förbannat trökig idag,
imorr´n KANSKE jag skärper till mej en aning,
fast man vet ju aldrig såhär i pysseltider!
 
Fyra jävla år sen jag bakade dom här,som tur är kommer det
snart en NY och alldeles färsk Lilljul igen,vi får se vad den har
att bjuda på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0