Hey buyer

Gårdagens marknadsdag summeras som följer:
Ett stycke busslast,mest raggsocks och brödköpare.
Stilltje efter 13.30,men många komplimanger och
helt underbara omdömen om mina alster.
 
Ett stycke lotterivinst(jag står ju 2cm brevid tombolan)!
 
MYCKET kaffedrickande och en jävla massa tjötande
med folk i allmänhet.
 
En hel del sålda grejer,och faktiskt nåra beställningar.
 
Att jag sen fick besök av Willegoset gjorde ju knappast
dagen sämre,tvärtom,den blev fulländad i.o.m det!
 
Idag är en ny dag,och som vanligt (efter 15 år på samma marknad),
ser jag dagen an med STOR tillförsikt och entusiasm.
Idag,eller rättare sagt på lördagar,brukar "mitt" klientel d.v.s
di yngre komma förbi.
 
Så,nu håller ni tummarna för mej och mina skapartimmar
under flitens lampas sken va!
 
Det ska börjas i tid,så Wille invigdes DIREKT i mormors julvärld!
Imorron åker han till Spanien på en veckas semester och skiter
fullkomligt i både lyktor och tavlor.
 
Willes mamma levererade en supergod pastasallad,och jag
njöt varje tugga där jag satt hukad bakom mina lyktor!
 
 
Just det,igår va det 11 år sen Prinsen fick tag på sin
"Queen of fucking everything".(d.v.s MAJSO).
Så när jag helt slut och totalt stel i fötterna kom hem,
väntade en fredagssurprise på mej!
 
♥♥♥♥
Har jag sagt att jag älskar honom till Universums oändlighet,eller?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0