Spännande vecka på G

Nu kanske ni tror att det ska hända
nåt speciellt,men jag menar bara
att det ska bli spännande att se
hur länge jag mäktar med utan
glass och annat gottigt.
 
Karaktären är ju som bekant inte
närvarande,han har inte ens skickat
ett kort och talat om VAR han befinner sej.
 
M.a.o måste jag ta tag i allt alldeles
själv och på egen hand,vilket känns
jävligt jobbigt och frustrerande.
 
Man skulle kunna införa olika slags
aktiviteter som åtminstone lurar suget
lite i taget,men hur förbannat lätt är
det lixom!?
 
Lås på kyl & frys kanske.
Eller hockeyhandskar på hela tiden,
då blir det svårt att peta i sej onyttigt.
 
Vafan har jag inbillat mej egentligen?
 
Att jag på fredag är värsta tiptoppen typ!
 
Vi får väl se,om ett par år eller så!
 
Nu ska jag iaf fortsätta gravera med
min mer än okänsliga tumme!
 
Jag fortsätter med uppfräschning av graveringsdetaljer inför
dom stundande bröllopsglasen som ska göras!
 
Måste känna mej MER än säker innan jag sätter stiften i
dom dyra "pjäserna"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0