Satans tumjävel att va dryg!

I över en månad har jag nu
vilat min tumme från gravering
i hopp om att känseln helt skulle
komma tillbaka.
 
EN jävla månad som jag slösat bort
till ingen nytta alls faktiskt,för igårkväll
sög det nåt så förbannat i graveringshanden
att jag helt enkelt va tvungen att testa
lite granna.
 
Jomen tjena lixom,det blev iaf inte bättre-
snarare sämre typ.
 
Så nu ger jag blanka fan i kroppsdelar som
inte lyder eller funkar som dom ska,för jag
bara MÅSTE få igång graveringen inför dom
kommande uppdragen jag lovat utföra.
 
Nån nämnde "kortisonspruta" i tummen,och
nu funderar jag skarpt på att betala 150 kosingar
för att åtminstone inte förvärra skiten ännu mer.
 
Nåväl,det duger inte att sitta och gnälla över
såna här till synes skitsaker,det är bara att
låtsas som om jag har känsel och mer eller
mindre ignorera dumtummen bäst jag kan.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0