Majsos "allt i allo service"

Jag kan ju tala om att det absolut
inte finns nåra problem att fylla
dagarna precis.
 
Igår höll jag på med både det ena
och det sjunde,graverade och fixade
och så slutade jag med att agera
lite skönhetssalong.
 
Man är väl multitaskande som sagt!
 
Idag när jag hade tänkt ta fram min
sköna "utesittarstol",ja då är det typ
helt igenmulet och regnet hänger
(som vanligt) i luften.
 
Nu ska man ju inte sätta sej och böla
över en sån trivial sak,så jag får helt
enkelt åka till DLV istället.
 
Hon har nämligen namnsdag,passar
ju bra att fira henne då.
 
Just det,min lillebror fyller ju år,honom
måste jag förstås ringa och gratulera oxå.
 
Ja,ni ser-har man inget planerat kan man
alltid,på nåt vis hitta på grejer och så går
den här da´n oxå!
 
På min salong får man både konfekt och extremt lyxig
behandling,den sociala samvaron får vi inte heller glömma!
 
TADA!
Ganska så skapligt bra va!
 
Onsdagskramar für alle!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0