Jag kan va effektiv när jag vill

Jag är en humörmänniska ända
ut i fingerspetsarna,har jag däremot
nån som sparkar mej hårt därbak och
pushar på mej,så kan jag va SÅ.JÄVLA.EFFEKTIV!
 
Innan klockan slagit 9 stod "Stora" & Wille
i hallen,redo för dagens röjar & sorterings-
batalj,modell MEGA!
 
Jag bah:ameh vi fikar lite först och tar
en lördagsmacka va!
 
Det gjorde vi,och sen va det ingen hejd
på hur duktig jag var.
Med ständiga påtryckningar förstås.
 
Herre min skapare som jag slängt en
massa jävla skit idag.
OCH rensat ut!
 
Har lixom separationsångest och sparar
gamla bankböcker,trasiga armband sen
ungarna va små (bara drygt 20 år gamla)
och för att inte tala om alla überfula kläder
jag sytt för hundra år sen och KANSKE nån
mer gång kommer använda....NOT SO LIKELY VA!
 
Nu är skiten väck iaf,och jag har inte gråtit
en endaste skvätt,fast det beror nog på att
lilla prinsen ville ha lite uppmärksamhet
mellan varven.
Dom kan minsann göra underverk dom små
underbaringarna-på mer än ett sätt♥
 
Sist men absolut inte minst,kom "Lilleman"
upp oxå,han va hungrig (som vanligt nästan)
så snälla mamman fixade förstås en gourmet-
middag och kramade om honom.
 
Nöjd & glad och tacksam över all hjälp,ska
jag nu ta lördagskväll med lite grillning och
kanske en pytteportion med glass till kaffet.
 
Det är jag fanimej värd-hundra gånger om!
MINST!
 
När man är hos mormor luftar man rumpan och så FÅR
man bajsa på hennes handduk om man vill.
Jättemysigt tyckte William♥
 
När mormor sen har satt på ny blöja och sjungit en trudelutt ♫♫♪♫ ,så somnar
man så himla gott på soffan på gosigaste filten.
 
Morbror Rasmus (aka "Lilleman") ville inte hålla i Wille,
däremot visa upp ID-brickan som mamma/mormor hittat
i röjandet.
Skriv att det bara är 5-6 år för sent sa "Lilleman",men poserade
för en gångs skull utan grimaser och fingrar som spretar konstigt!
A "hallelujamoment" so to speak!
 
På eftermidda´n kom så Williams pappa & hans svärfar hem
från sin fiskedag.(vilken typ hade varit skit men ändå)
Pappan bytte blöja och tog på lilla goset andra kläder,för dom
skulle på lördagsmingel hos kompisar.
 
Älskade ALLIHOPA♥kramar från mamma/mormor/svärmor!
 
Och till er andra:ha en skön lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0