Inte till mej men kanske till nån annan

Det är ju iof inte alls så märkligt
ATT jag lagar mat,däremot att
jag fortfarande är så jävla huslig
och alldeles enormt snäll SOM
gör det typ jämt.
 
Igår kände jag inte för nån sorts
ingrediens,än mindre att stå och
skära,hacka,fräsa etc etc.
 
VAD GJORDE JAG DÅ?!
 
Jo,just precis det,och det fanns lixom
ingen hejd på allt som skulle i den där
sabla grytan.
 
More is more om vi säjer så!
 
 
I grytan bredvid ligger redan kycklingfilén och gör sej
riktigt hemmastadd.
 
Ni ser ju själva att det nästan svämmar över av godsaker!
 
Såja,nu kan det ätas och frysas in eller göras vafan somhelst
med den här blandade och förstås übergoda kompositionen.
Själv tar jag ledigt från kökstjänstgöring idag iaf!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0