Ibland blir jag så jävla trött på mej själv

Det är ju fan att jag ska hålla på
och skjuta upp saker hela tiden.
 
Jag kan tänka på måndan,att imorr´n 
ska jag åka och fixa det och det och det.
Sen kommer tisda´n,och jag bah:
"Ameh näe,jag tar´t imorr´n istället"!
 
När onsda´n sen gör entré,vad händer
då tror ni?
Just det,jag skjuter upp´et ytterligare,
och sådär håller jag på tills jag blir
nästan rabiat på mej själv.
 
Idag vet ni,idag är det torsdag....
....och har jag gjort det jag tänkte
på och planerade i måndags?
 
NÄ just det,inte ett skit har jag gjort det!
 
Nu jävlar måste jag slå näven i bordet
och stampa tolv gånger skithårt i golvet
och ta på mej en skjorta med krage,för
det här duger inte längre!
 
Dumma mej lixom!
 
Här är iaf namnsdagspresenten som DLV fick igår,och som
hon blev glad för.
Fast gladast blev nog jag!
 
Och har ni inte varit ett klick bort på ett tag,så tryck
för tusan in er direkt,det är ju så kul med besökare
tycker Majso :)
 
http://majdesajn.blogg.se/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0