Fyra generationer på fikadejt

Ameh vafan tänkte jag och kollade
ut på det tråkigaste jävla väder man
kan tänka sej,det passar ju bra att dra
iväg till en annan liten stad på fikadejt.
 
Så det gjorde jag genom att hoppa in
i mamsens bil när hon åkte förbi här,
och så sammanstrålade vi med "Stora"
och William efter en stund.
 
Han såg både skeptisk och lite lätt undrande
ut när jag stack fram huvudet och sa hej!
 
"Stora" och mamsen/mormor/äldremormor
kollade in lite engångsartiklar innan vi gick
till fiket ett stenkast bort.
 
Jag va på ett strålande humör,och bjöd flickorna på kaffe
med dopp idag.
 
Tog mej friheten att smita in i köket där den här killen stod
med en beställd smörgåstårta som han dekorerade.
-Va,gör du bara EN sa jag...mesigt!
 
William satt hos äldremormor och hade det sådär
jättemysigt som man bara kan ha!
 
En riktig liten gosplutt är han♥
 
Efter att Wille oxå fått sej en slurk så behövde blöjan bytas.
Äldremormor med mer än vana händer fixade förstås det galant!
 
Naturligtvis ville jag oxå ha min "Willedos",så vi avslutade
fikastunden med mormor/Willemys ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0