Fikabesök & typ inget mer

Helvete vilken lång helg det
känns som om det varit,den
vill ju lixom aldrig ta slut.
 
Jag kan bli lite lätt trött på
sånt här faktiskt.
 
Som solsken efter ganska kall
luft,kom iaf "Mellan" på visit och
lättade upp mitt sinnelag förut.♥
(tack för titten♥)
 
Vi satt mest och pratade och fikade
såklart,och så passade jag på att
skrapa av ett gammalt fönster och
fixa lite käk oxå.
 
Disken tänker jag inte ens nämna,
det är ju fan bland det enda jag gör
hela dagarna ändå.
 
Nu sitter jag här på min kära västerballe,
skulle vilja piffa till den lite,men vafasiken,
det är till en början bara en massa idéer
som finns och jag vet inte ens om dom
är genomförbara alls.
 
Just det,jag mitt pucko kunde inte låta
fingrarna va i styr förut,fort som satan
slank dom ner i frysen på affär´n och innan
jag visste ordet av hade jag köpt ett paket
med pistageglass!
 
Det är ju ändå söndag lixom,och imorr´n
DÅ kan man börja på ny kula igen!
 
Eller hur ATT jag gör!
 
Karaktärshelvetet har tagit semester på
obestämd framtid och verkar inte alls ha
nån somhelst intention att komma tillbaka
inom den närmsta 12 månaders perioden.
 
Det är smällar man får ta kan tyckas,fast
fan så irriterande iaf!
 
Nu ska jag dricka kaffe och röka på lite,
hellre det än att tjuvstarta redan nu med
glassen.
KAN man skjuta upp vissa saker,så gör det
faktiskt INGENTING!
 
Tro mej!
(eller skit i´t)
 
Det va då det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0