Det blir en smaskig kväll

Satan i grillpåsen vad jag har
förberett inför kvällens matsittning.
 
Jag tycker nog att man ska unna
sej lite extra mycket när det är
fredag,som sås på köttbiten skiner
ju solen oxå.
GREAT!
 
Köttet i marinad,man blir så jävla glad!
 
Färsk sparris i olivolja och flingsalt,bör grillas varmt och
inte kallt!
 
Vitlöksbröd med färskklippt dill,jag vill inte vänta och
sitta still!
 
Hemgjord tzatziki med grekisk krydda,den sätter sej fint på
min middleaged hydda!
 
En rejäl sallad med nötter och majs,det där lilla extra så
freda´n känns najs!
 
"Hittepåglass" till kaffet får det bli som final,pistage & ananas
blev dagens val!
 
Nu jävlar ska här frossas till max,nästan så
jag blir lite lätt illamående bara jag tänker
på allt som ska intas!
 
SKÅL & värstingbra fredagskväll
önskar jag er alla:
 
Dagens gravering som iof blev misslyckat eftersom jag
råkade gravera för djupt och glaset gick sönder!
Jävla tur då,att det finns glassilicon så man kan 
laga lite lätt för syns skull om inte annat!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0