Aningens trött i mössan

Det blev en väldans trevlig och
spontan torsdagskväll med grannarna
igår,kan inte förstå hur tiden bara
rusar iväg.
 
Skål & välkomna sa värdinnan och log sådär fint ikapp
med "Hurtbullen".
 
Jag passade på att ta lite frisk luft mellan varven.
Folk i allmänhet brukar ju ha minst tre par fula
foppatofflor som ligger och dräller,men inte
"Tightsbruttan" inte.
STÖVLAR var vad jag fick hoppa i!
 
Det bjöds visst på shots oxå,och jag sa att nu biter
vi fanimej inte av dom.
 
Det gjorde jag inte heller!
 
Strax före 01 tackade vi så för kvällen som varit,och
"Tightsbruttan" hon bara fortsatte le och le och le och...... :)
 
Det blir en lugn fredag i soffan ikväll känner iaf jag!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Tack för en toppentorsdag! Alltid lika trevligt att ses!! Pusselikram <3

2013-05-05 @ 23:58:09
Postat av: majso svarar:

Petra:Eller hur och tack själv :)
Nu håller vi tummarna för en LÅÅNG,VARM sommar med en & annan dejt i gröngräset oxå ;)
Puss & Kram honey ♥♥♥

2013-05-06 @ 08:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0