They know me so well

Igår fick jag spontanfrämmande
samtidigt som oxå "Stora" och
hennes Nisse dök upp.
 
Att få paket utan anledning är
nog fan bland det roligaste
som finns faktiskt.
 
Servetter,muggar,tallrikar och muffinsformar....love it♥
Det där är ju bara SÅ jag lixom.
 
Tack snälla,rara "Vattenflickan",tack som bara den!
 
Sen fikade vi,men inte fan verkade dom glada över allt 
det goda hembakta jag dukat fram precis!
Notera gärna "Vattenflickans" glas.....
 
"Stora" är som synes inne på sista ruvningsveckan och
just idag är det faktiskt bara 7 dgr kvar innan det säjs
att "Lilleman" ska komma!
Vad jag har gissat och tror är en helt annan sak.
 

Efter att jag lättat upp stämningen,gjordes köket om
till hundtrimningsställe och Kelly blev vårfriserad och
av mej typ flera kilo päls!
 
Att jag sen råkade "öronmärka" henne lite light med
klippmaskinen,det är en helt annan historia!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0