Men Glad jävla påsk då!

Visst vetja,lite skådegodis i en graverad liten glaskopp får typ räcka
som påskattiraljer här i år.
Skiten ska ju ändå bort snart,så varför överarbeta lixom.
 
Däremot har jag fixat helt vanlig men jävligt god
mat som Prinsen och jag ska inta ikväll.
 
Oj,oj,oj så gott det doftade när jag brynte på den hela ytterfilén innan den
fick gå in i ugnen och bli ca 82 grader varm!
 
Hade ju lite egengjord smördeg kvar sen igår,så jag tänkte att vafan
nåt finns det väl i kylen som jag kan gegga ihop och lägga på den.
Det gjorde det:persilja,riven ost,spröda vårlökar,creme fraiche och
knaperstekt bacon!
 
Jävligt fula små knyten,men å andra sidan så kommer dom smaka
desto godare!
 
 
Nu jäklar tar jag fredagskväll och slappar lite
innan resten ska fixas.
 
Puss på er♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0