Med döden i byxbenet,nästan iaf!

Hoppsan vilken dag det blev igår.
 
Iof borde jag inte ha blivit förvånad,
men efter ett par månaders "vila" på
tampongfronten,så kom det som en
rejäl underredsdusch.
Läs:FONTÄN!
 
Efter att lilla mamsen och jag kommit
fram till annan stad och hon blivit av-
släppt för att jag letade parkering,så
snurrade jag så runt typ hundra varv 
innan en ledig plats dök upp.
 
Ur och fixa biljett,tillbaka till bilen med
den och så gick jag mot stora entrén.
 
Mitt i trettiofemte steget kände jag nåt
obehagligt därbak vid ena skinkan typ.
Försökte på ett lätt och smidigt sätt utan
att nån skulle ta mej för äcklo,låtsas rätta
till ena byxbenet.
 
Joråsatte,den näven efteråt såg helt jävla
slaktad ut om man säjer så.!!!!
 
HELVETES.JÄVLA.SKIT!
 
Hasa sej tillbaka till bilen med myrsteg,
knäppa upp brallorna och med så små
rörelser som möjligt försöka glida in och
ner i passagerarsätet.
 
Fälla stolen bakåt och mer eller mindre
ligga i nån märklig ställning,och det blir
bara varmare och varmare mellan benen.
 
Letar som en jävla dåre efter papper och
hittar till slut två små tunna jävla servetter.
 
Räckte ju jättelångt.
NOT!
 
Gräva,torka och försöka stoppa blodbadet.
 
Och just det,våtservetterna låg i väskan-
den väskan som stod kvar hemma!!!!
 
40 minuter senare efter att ha knipit som
en jävla idiot och försökt rengöra nävarna
med en hel tub handkräm,så landade vi
hos "Stora" och jag kunde fixa till mej lite
provisoriskt innan färden tillbaka hem.
 
Fatta det tragikomiska i om jag dött av
blodförlust på en parkering femtio meter
från ett sjuhus!!!
 
Den fikastunden kära ni,den satt som ett helt paket tamponger 
rakt upp i mufflan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0