Jag skiter väl i snön

Orka bry sej och bli förbannad
över att våren fått allt om hälsenan
och tycks dröja,man får roa sej
inomhus istället,vilket passar mej
förträffligt såna här dagar.
 
Passade på att baka lite,för imorr´n
kommer "Tightsbruttan" på fika,och
hon vill gärna ha nåt gott att smaska 
på till kaffet.
 
Blir hon inte nöjd då,så tar jag väl
fram en gammal knäcke (utan pålägg)
och så häller jag bara upp en halv mugg
av den ädla drycken!
 
Bullar med vanilj och kokos och bullar med vanilj och hackad choklad i,samt
nougatmazariner.
Fatta hur mycket jag skulle kunnat sälja den här (ruttna) lyan för om det
varit visning idag!
Trots att det bara är en hyresrätt & fastän Gud glömde bort den redan på
dom gamla Romarnas tid.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0