Jag blir lite trött på en hel del ibland

För det första va,så behöver jag
ett jättetunt diamantborrstift till
min glasgravering,men inte fan
finns det att köpa på nära håll.
 
Iaf har inte jag hittat det.
 
Så jag satte mej och surfade runt 
lite och fann till slut nån sida där
jag kunde beställa.
Jättebra tänkte jag,och vaddå 31
spänn för två stift är ju som hittat.
 
Jomenellerhur,man måste typ beställa
för skitmånga extrakosingar om köpet
överhuvudtaget ska godkännas.
 
Ja,ja-efter att ha klickat i nåra svarvar
och blästringsmaskiner,nästan iaf =) 
så trycker jag på "avsluta" köp.
 
Kanon,och åh så bra!
 
Det är bara det att jag väntat jättelänge
på att få en bekräftelsefaktura som gick
under nåt konstigt namn,och den jävla 
fakturan mailar dom fan INTE!
 
Total förbannad tröttma på sånt!
 
Sen får jag inte tummen ur och tar fram
epilatorn heller,inte ens rakhyveln har jag
orkat plocka ner från hyllan.
 
Den ålderdomströttheten mina vänner,den
är ungefär att jämföra med koma!
 
Å andra sidan "klippte" jag till Prinsen
i förbifarten när jag skulle kissa,och satan
så frän han blev!
 
...eller kanske inte!
 
Men som jag brukar skrika:
En glad,kåt & tacksam man kan bli jävligt bra belönad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0