Jag bakade iaf en kaka

Ibland är det gött att bara såsa
omkring en hel lördagskväll
och inte göra mer än det som
faller en in.
 
Det gjorde jag igår,efter att kvälls-
maten va fixad och kakan bakad.
 
Man vet ju aldrig när eller om det
dyker upp nån som är sugen på 
just hembakt.
 
Kvällen fortsatte sen i kärlekens röda
lilla tecken med Prinsen,jag förstod
att det skulle bli så redan när jag stod
och stekte köttet.
 
Ni ser ju själva klart och tydligt!
Ett kötthjärta ♥
 
Kakan blev inte så pjåkig alls,och naturligtvis gjord av kärlek.
Antingen fryser jag in den,eller så får den stå en dag och
vänta på att det kanske kommer nån fikagäst som vill smaka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0