Hej våffla

Inte för att jag är värsta superfanset
av våfflor,men igår va det ju faktiskt
"våffeldagen" OCH min lille fars riktiga
födelsedag,så därför firade jag honom
på mitt sätt.
 
Hade besök på em/kvällen och då passade
jag på att dra fram det där järnet som av nån
märklig anledning alltid står inknölat med
trasslig sladd bakom en massa annat.
 
Sylt däremot är skitvidrigt och sliskigt,så
jag brukar alltid tina hallon och mixa.
 
Man behöver inte alls va traditionell som ni ser!
 
Sen kunde jag inte låta bli att skapa lite.
Man får iof inte leka med maten,men jag
tycker lixom inte att våfflor ÄR mat,och då
funkar det alldeles utmärkt trots att det tyvärr
finns såna som inte ens vet vad våfflor är,t.ex 
kamelägare i öknen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0