Det blev fanimej matkoma igår igen

Jag hatar´t.
Jag HATAR att bli sådär förbannat
jävla snuskmätt så det känns som om
man har en hel kaskelotval i magen.
 
Vidrigt är det,men gott och mysigt
hade vi det iaf igårkväll då det bjöds
till påskmingel hos "Stora" och hennes
lilla Nisse.
Blivande föräldrarna so to speak!
 
Mami/mormor (blivande gammelmormor) slash
svärmor kom direkt från Blåkulla.
(rolig brutta det där!) =)
 
Jättefin dukning med bordsplacering,servettring och en påse med
hembakade kex med text på! ♥
 
Här är lite av ALLT det goda som "Stora" bjöd på!
 
"Hej små pippisarna"!
 
Hallen var väldigt välkomnande oxå,och tro´t eller ej...jag tog INGET godis!
 
Precis som det brukar vara (oftast iaf),killarna på ett ställe
och tjejerna på ett annat!
Iaf 3/4 av dom.
 
"Lilleman",som här blev huvudlös satt en lång 
stund med sin käraste ägodel mobben.
Jag tror inte han misstyckte i den huvudfrågan,
han har ju oftast en förmåga att grimasera så fort
det dras fam en kamera.
 
"Mellan" pussas med nytrimmade Kelly,numera
liten och fjäderlätt igen!
 
Vi blev som sagt MER än mätta och belåtna!

Tårtan va inte bara vacker,den var god oxå,fast bananskivorna som låg gömda 
emellan petade jag naturligtvis bort,nån jävla måtta på fruktfronten får det
allt vara!
 
Hur mycket "Lill-Nisse" än försökte spänna ut magen och
se skengravid ut,så lyckades han dåligt!
 
Tack för allt igår,nu kan ni få åka till BB =)
                           ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0