Det blev en trevlig dag igår

Jag for ju hemifrån ett tag på
eftermidda´n och träffade hon
"Vattenflickan" ett par timmar.
 
Först på schemat stod att köpa akrylfog,och det gjorde jag då
min assistent ovan hjälpt mej hitta i djungeln av burkar & tuber.
 
Sen letade jag efter glas att gravera på,men därinne fanns
det inget alls av intresse,boring!
 
Jag va tvungen att vila ett tag i ren besvikelse.
En såndär hängstol tänkte jag önska mej i födelsedagspresent förresten.
2.995 spänn är ju som hittat....eller?
 
Efter nåra timmar hamnade jag sen hemma hos "Vattenflickan",
som ni ju vet dricker hon INTE kaffe men har iaf en bryggare
tack & jävla lov.Hon fick stränga förmaningar om att göra riktigt
starkt kaffe,för finns det nåt jag blir kass i kistan av,så är det
blaskig genomskinlig Gevalia!
 
Jag blev bjuden på jättegod macka oxå,och kaffet hade hon lyckats
få till med beröm godkänt!
 
Just det,jag fick ju med mej dom här små förvaringsaskarna oxå.
Borde iof ha införskaffat ett hundratal till,det finns ju som ni vet
en hel jävla drös med grejer här!
 
Kram & onsdagsnyp i baken ;)

Kommentarer
Postat av: Micha

Dock fick du ju en blå gunga av mig i födelsedagspresent för några år sedan! Häng upp den vettja :) <3

2013-03-06 @ 11:26:46
Postat av: Mami svarar:

Micha:visst då,men jag har typ inget stativ till den,för balkongtaket håller inte ;)
Puss <3

2013-03-06 @ 23:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0