Dagens lunch eller vad man ska kalla´t!

Här sitter jag och graverar på
glas för glatta livet,så pass att
jag inte har nån koll på annat
än kaffebryggar´n.
 
Det blev nåra nötter,närmare
bestämt 12 stycken alldeles nyss,
bilden får ni försöka föreställa er
eftersom den inte gick att få in för
nu är lunchen redan i magen s.a.s!
 
Såhär blev det iaf när jag graverade på ett färgat glas!
Minsta lilla darr på handen och allt går åt helvete!
Tack & lov så klarar jag det skapligt än sålänge.
 
Nu ska jag ge mej på en grön ljuslykta och
dessutom hinna ta en mugg kaffe med Prinsen.
Inte nog med det,jag ska ju gå igenom dagen
so far med honom,det sociala får vi inte glömma-
han blir så ledsen då! ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0