Wednesday all day long

Åh,jag älskar onsdagar.
Det kanske är ren jävla inbillning,
men överlag är onsdagar nästan
bättre än både fredagar och lördagar.
 
Fråga mej inte om nån uträkning eller
statistik,jag är fan ingen raketforskare
på området.
 
Tisdagar har oxå blivit kanondagar
på senaste tiden,för då har jag och
en kär vän avsatt tid för prat och
annat pyssel.
 
Så och igår.
 
Gårdagen till ära hade jag fixat chokladdoppade jordgubbar.
Va det gott eller va det ljuvligt lixom!
 
 
Gulligaste Mia kom med överraskningar till mej.
Turkost ljus som hon tyckte passade på ballen,OM det gjorde♥
och Lindts nya Pistagechoklad.
Vi smakade förstås varsin liten bit,och den gjorde saker i
munnen som "nästan" slår fredagskvällsvuxenmyset med
dom berömda hästlängderna.
Smaken och känslan satt lixom kvar JÄTTELÄNGE!
 
Nu är det hög tid för mej att polera
dom sju glasen som strax ska avhämtas.
 
Puts & poleringskram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0