Som julkola med bara sirap

Jag begriper inte var tröttheten
OCH den enorma segheten kom
ifrån igår,men när maten,kaffet
och tårtan var avklarat och en
del av familjen åkt,så fullkomligen
segade jag ihop som en sirapsflaska.
 
"Mellan" stannade kvar,men hon va
nästan som jag,så nåt marathonlopp
eller ens gymping light blev det inte
tal om.
 
Jag vandrade mellan soffan och
diskbänken i stort sett,och så
konstaterade jag att midsommar
är ungefär som jul,ett evigt jävla
ätande och så ännu mer ätande
i form av rester.
 
Idag tar jag fan time out på riktigt,
inte ett jävla skit ska jag göra!
 
Som sagt,lite käk fick vi iaf i oss!
 
Och även nåra bitar tårta,fastän potatisen knappt hunnit
ner i magsäcken kändes det som.
 
Mina älsklingar till bords som ni ser :)
 
William va lite trött,skulle även åka till sin
farmor och farfar på midsommarfirande,så
vi bestämde att nästa år,DÅ dansar han och
jag runt stången och åbäkar oss.
 
Inte va det kul med en gammal krans
på huve´t heller-jävla trams lixom!
 
Nåra obligatoriska kransbilder hann jag iaf med innan
segheten totalt tog överhand,det är ju ett måste om man
säjer så!
 
Man har ju inte roligare än man gör sej,åtminstone
inte på så starka varor som Gevalia!
 
Så vinkade jag (vi) av William,här med pappsen
och sen intogs soffan i perioder.
 
Gla´ fortsättning på er! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0