Positiv stress är ju kul

Hello dearingar,jag är lite i
kladdar,textar och gravyrtagen
just nu och dessutom hjälpte jag
DLV igår.
 
M.a.o försvann onsdagen som en
virvelvind i rasande fart och sen va
det bara sängen kvar som väntade.
 
Nu sitter jag här med papper och
penna och försöker göra ett schema
till mej själv,jag kan lätt bli lite väl
ostrukturerad och svänga ut åt alla
håll och kanter annars.
 
Ni vet,man börjar med en sak,fortsätter
sen med den fjärde innan den första är
klar och redan då är man (läs:jag) inne
och spånar på grej nummer tolv.
 
Sånt går inte för sej nu när det är deadline
på bestämda datum,det går verkligen INTE
för sej alls på nåt sätt.
 
DLV blev kaffesugen när vi va på roadtrip igår,så det va bara
att göra ett stopp efter 20 minuter och samtidigt passa på att
ta extra mycket "frisk luft".
(gissa vad hon har i högernäven lixom)
 
Man blir hungrig av att flänga runt,så vi avslutade vår nästan
klara tripp med ett jättenyttigt mål mat.
Sallad och grönsaker gärna som här med "vatten" måste man
ju se till att få i sej varje dag.
 
Vi körde en s.k "Lady & Lady" dag!
 
Jag är ju så mystisk av mej,och ville alls inte lägga
bort solbrillorna.
Då kan man ju fan inte smygkolla på folk vetja!
 
 
Nu ni,nu äre röd dag hela DAGEN och det kan jag säja,
det kommer inte införskaffas nåra liggsår här idag heller.
 
Kram & heja Sverige!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0