Nu är mami lättad....

Efter flera veckors vånda och
mental låsning är dom ÄNTLIGEN
klara,bröllopsglasen jag bara 
gått och tittat snett på och inte
ens vågat ta upp ur finpaketet.
 
Igår eftermiddag sa jag till mej
själv på skarpen,med den mest
barska röst jag hört,att nu jävlar
sätter du fart,sluta va så inihelvete
fjantig hela tiden.
 
Koncentration mina vänner,fan asså,
jag va svettig ända bakom örona och
händerna darrade som höstlöv i storm.
 
En fet smäll rakt över högernäven,tre
djupa andetag och sen satte jag i lilla
kontakten och stirrade blint på texten.
 
Det tog tid,satan vet hur många timmar
jag satt där med gamnacke och brillorna
på näsan med en värkande rygg som inte
gjorde annat än ville lägga ner projektet.
 
Det blev som det blev,att få plats med
typ så mycket text som möjligt på glas
som inte alls har så mycket utrymme,är 
ungefär som att skriva Nya testamentet
på lillfingernageln så det blir läsligt.
 
Men nu,nu är mami lättad!
PUST!
 
Inte va det lätt att fota så man ser hela texten heller,men lite
kanske ni ser iaf!
 
Som sagt,jävligt knöligt att fota.
Hur som:
JAG ÄR KLAR,FÄRDIG & REDO att överlämna
dom till brudparet.
 
HURRA!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0