Mormor startar veckan med Willetid

Idag kommer Wille.
Han och mormor ska gå
på promenad alldeles
själva och titta på allt
som rör sej.
 
Jag träffade honom iof igår,men
då var han så trött SÅ trött,att han
somnade efter nåra minuter på min
arm helt slut lilla goset.
 
Inte mycket till umgänge då precis.
Det ska vi minsann ta igen idag,med
en massa rågade kanter både hit och dit.
 
Solen ska visst oxå visa sej,så vad mer
kan vi begära lixom,värme och frisk luft.
 
Hans mamma ska få lite egentid,men mest
är det faktiskt för min egen skull jag vill
ha honom ifred.
 
Välkommen Wille,nu ska vi gosa rejält
du och mormor♥
 
Han somnade som sagt direkt igår den lilla raring,idag blir det ändring på torpet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0