Inga liggsår idag heller!

Jorå,där satt jag med påtåren
på förmidda´n,och va typ halvt
jävla hysterisk på Postverket som
låter mina paket resa runt hela
satans Sverige och inte alls behagar
dyka upp här.
 
Dom där förbannade paketen ser ju
mer av landet än jag nånsin kommer
göra,och det på bara ett par veckor.
 
Men iaf,när jag satt där och va sur,då
ringde telefonen och vips hade jag fått
beställning på två vinglasgraveringar.
 
Det lättade upp stämningen kan jag säja,
fast jag hade ju behövt mina nya stift förvisso.
 
Just då kanske dom låg och vilade i nån
sketen plastback i Örebro eller så.
 
Jag satte iaf fart och flera timmar senare
så var glasen klara.
 
Glas som ska flyga över Atlanten på onsdag,
det ni!
 
Majsos lilla hantverk ska användas "Over there".
 
Nu väntar jag bara på mejl från Barack Obama
eller för all del kanske Bruce Willis kanske,sen
kan jag beställa stift och hela härligheten och få
gravyrgamnacke VARJE dag.
 
Det tar sej...kanske!
 
En liten swedish touch ska förstås med över pölen!
VISST!
 
"CHEERS" då,som dom säjer i Amerikat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0