Dryghet kommer i retur

  1. När jag äntligen satt mej med ett av "bröllopsprojekten" och verkligen är koncentrerad,nog fan ringer telefonen!
    Kollar och ser att det är tel.försäljare.
    Fortsätter,det ringer igen.Skiter i´t men blir irro.
    Tre minuter senare ringer SAMMA nummer igen,jag svarar:
    HALLÅ!
    Ja,hej-det va från blablabla...
    "vafan har ni för problem egentligen?"
    -Vaddå,menar du mej?
    "Näe,jag menar grannen som står i far...stun och vill låna socker,VAD TROR DU?"
    -Jag vet inte,jag har bara ringt tre gånger!
    "PRECIS,och på tredje gången smäller det,för här är alla goda ting TVÅ och då svarade jag INTE"!
    -Har du möjligtvis tid nåra minuter?
    "Absout,jag lägger luren åt sidan,så kan du lägga på när du är klar-tack för påringningen & trevlig sommar"!
    -Hallå,hallå,HALLLÅÅÅ...klick!!!

    Och så va den skaparlusten borta!
     
    Det här utspelade sej igår,och jag
    är fortfarnade jävligt skaparfattig!
     
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0