Dåraktigt så det förslår

 
Hur jävla korkad får man va på
en hundraskala?
 
Svar:tydligen 99.9%..............
 
Istället för att tänka invant och det
där kan jag,ställde jag till med värsta
skitarbetet i den kommande tårtgrejen.
 
Inte nog med att grädden till Dumlefluffen
skar sej och hela jävla diskhon plus det
mesta runt omkring va nerstänkt,när jag
så hällt ut sörjan och gjort tårtbottnarna,
ja då fick jag en blixtrande idé.
 
Tyckte jag då alltså.
 
Såhär hundra timmar senare (nästan typ),
sitter jag här med mensvallningar och den
fulaste tårta som nånsin skådats.
 
Att jag överhuvudtaget ens tänkte tanken
på att försöka va lite busig och innovativ,
gör mej ännu mer frustrerad i efterhand.
 
Jag vill fan inte fylla år imorrn (läs:snart),
eller åtminstone INTE servera av den där
hemska tårtan som just nu gömmer sej
längst in i kylen.
 
FAILURE!
 
Vill ni få en rolig onsdag?
Isf kanske jag visar bilder på den
fulaste tårtan i Sverige.
 
Jag bjuder isf på det,men bara för att
jag är så jävla snäll och kan erkänna
mina tillkortakommanden.
 
Tills dess:GOOD BYE!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0