När man "nattsuddar"

Förvisso kan jag sällan eller aldrig
sova på nätterna,och förvisso finns
det vissa fördelar med att bo som jag
faktiskt gör.
 
Grejen är den,att eftersom jag bor i 
huset där posthanteringen sker,så 
får jag ju alltid mina brev mm i god
tid varje dag.
 
MEN,då tidningsbuden OXÅ utgår
härifrån på nätterna och jag inte
alltid läser tidningen vid 2 halv tre
hugget,så blir det ett störningsmoment.
 
Det hade kunnat va lugnt,om inte dom
satans jävla dårarna saknat vett och
viss hjärnkapacitet.
 
Jag menar,hur inihelvete normalt är
det att man vid den tiden gapar och
skriker,står och varvar tidningsbilarna
och DESSUTOM har bilstereon på max-
som om det vore en mobil jävla nattklubb!!
 
VA,VA,VA!!!!
 
EXAKT samma visa inatt IGEN!
 
Suddigt jag vet,men det röda är baklyktan på ena bilen och
den lilla pricken på himlen är månen!
 
Efter 35 minuters förbannat skrikande och
musicerande därnere,va jag totalt rabiat.
 
När jag sen hör hur tidningsbudet sliter upp
porten och travar upp i trappan med klampiga
steg,ja då jävlar sätter jag mej på pass vid min
ytterdörr minsann.
 
PRECIS när han sticker ner tidningen i brev-
inkastet,då...DÅ hugger jag tag i den som en
glups kobra och drar till!!
 
Ha,ha,ha,HAAAA!
 
DEN minen utanför,helvete,jag kunde ha givit
nästan vad somhelst för att få se den!
 
Efter det läste jag faktiskt blaskan,och satte
mej på balkongen och lyssnade på lugnet
och fågelkvittret.
 
Mami är ännu segare idag,men jag ler fortfarande
lite lätt över mitt "kobrahugg",och så funderar jag
starkt på att sätta upp en kamera utanför dörren!
 
Heppåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0