Mina EX och jag,eller jag och dom s.k Exen

Vissa personer verkar aldrig kunna
släppa taget riktigt hundra från
såna dom haft kontakt med,även
om det va JÄTTELÄNGE sen och så.
 
Det finns nåra Ex utspridda lite här
och var,dom är iof INGENTING jag
går och har bekymmer om eller ens
bryr mej om på nåt annat plan än att
dom är just EX.
 
Däremot finns det vissa av dom som
inte tycks kunna klippa av navelsträngen
till mej,eller om det helt enkelt är så att
jag faktiskt är sådär inihelvete speciell
och svårglömd att dom bara MÅSTE hålla
sej i min närhet.
 
Det vore ju iof inte konstigt alls,med tanke
på vilken enastående person jag verkligen
är,men å andra sidan behöver man ju inte
överdriva i att hålla sej inom en radie av
nåra meter kanske.
 
Fatta det absurda i att ett av Exen numera
polar med min ena granne!!!!
 
Vafan är oddsen på det lixom?
Och va det kanske uträknat?
 
Klart som den att det var,JAG bor ju här :)
 
Det kanske t.o.m blir läge att fira jul ihop
igen,lite "Tomten är far till alla barnen-stuket"!
 
Sen åker vi på semester ALLIHOPA som en
enda glad familj,och jag får både extra barn
och troligtvis en hel hoper fickpengar på köpet.
 
Jag menar,älskar man sina Ex så mycket 
fortfarande att man håller sej på en armlängds
avstånd,ja då delar man väl av glädje oxå
med sej av precis ALLT runtomkring!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

haahahahahahahahahahahahahahah. du är allt rolig ibland ;)

2013-07-08 @ 13:17:20
Postat av: Majso svarar:

Matilda: ELLER HUR :D hi,hi ;)
Kram på´re ♥♥♥

2013-07-08 @ 14:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0