Igår kom han!

Helvetes jävla skitgubbe,fan vad
jag INTE ville ha besök av honom nu.
 
Och den jag pratar om är Herr Pes.
Herpes alltså.
 
Från ingenjävlastans dök han upp
utan nån somhelst förvarning,smack
rakt uppe på överläppen som nu ser
ut som om jag fått en käftsmäll modell
jättehård av Sveriges starkaste man.
 
Skönt som en smultronkyss i juli är
det inte heller,för fy satan vad det 
typ dunkar i hela fejset av dom sketna
blåsorna.
 
Dessutom förökar dom sej snabbare än
kaniner i turbofart och sticker och svider
klippt hela tiden.
 
Inte har jag nåra såna där plåster hemma
heller,det ska man fan ALLTID ha ett gäng.
 
Nog för att Herr´n stannar kvar ett bra tag,men
det känns iaf bättre och så råkar man inte lika
ofta av misstag riva just DÄR han är  om man
sätter på hela paketet.
 
Men okej,jag kan ju låsa in mej i garderobshelvetet
ett par veckor nu,så kan ju ni övriga njuta av sol och 
salta bad vetja.
 
Jag är inte alls bitter,jag är faktiskt mest
förbannad och irriterad,för objudna gäster
är tamme fan det värsta jag vet!
 
Good baj!
 
Den karman måste ha kommit hel fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0