Halleluja,redan över 22 grader på västerballen

Precis såhär ska det va,att tempen
redan på morronen stigit över 20-
gradersstrecket även på västerballen.
 
Det är inte ofta det händer,för i det
här väderstrecket som den befinner
sej,brukar det alltid va aningen kyligt.
 
Jag hade t.o.m kunnat sitta i bara
bikinin med kaffemuggen i näven,
det gör jag förstås inte,för datorn
skaver så i magrutorna isf.
 
Darlingen (den galningen) ska iväg
och golfa hela da´n,hur man nu kan
få för sej att göra det i värmen,men
jag,jag ska bara slappa och ha´t gott.
 
Det är nog bäst att njuta till fullo idag,
för enligt prognoserna ska det det visst
bli sämre väder kommande dagar.
 
Nu är jag ju inte ett dugg förvånad över
det precis,darlingen har just påbörjat
sin semester så naturligtjävlavis vore det
ju märkligt om vädret va kanon då lixom!
 
En dag i taget,och djupandas-
imorron är en annan dag och då
kanske vi åtminstone kan hoppa
i vattenpölar och testa alla paraplyer.
 
Man ska inte va vrång och sur,det
gör INTE saken bättre!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0