Det blev en dag vid vattnet

Det va inte värst jättemycket sol när
färden styrdes mot vattnet och en 
avkopplande lördag med lite fiske
och slappa timmar.
 
Men skam den som ger sej,för på em
skingrade sej molnen och det blev
ännu skönare.
 
Man börjar ALLTID med kaffe,så oxå idag!
 
Såklart och som vanligt fotades det lite allt möjligt.
 
Lite rester av en gammal döing,fråga mej inte vem eller vad bara!
 
Man kan ju lixom fota precis vad somhelst och hur mycket somhelst,men
tyvärr har jag fått nåt skit på linsen som inte går bort,och det är ju jävligt
surt kan man säja.
Nu måste jag väl lämna in lilla följeslagaren till nån fackman.
 
Den här lilla raring lyckades jag kroka idag,glöm bara att jag
håller i den,fisklukt på fingrarna...NEJ TACK!
 
Jag lyckades oxå fastna i botten med spinnaren,och kände mej tvungen att
försöka få loss den.
Detta resulterade i årets premiärdopp,högst troligt det enda även om det va
ganska så skönt i vattnet.
(nu ser ni skiten som är på linsen,GRRR!)
 
Dagens badbrud vore väl synd att kalla´t,men badmormor kanske!
 
Darlingen vadade ut och gjorde nåra kast på stenen i bakgrunden,men det
va alldeles för lugnt,så han vadade in igen!
 
Man kan som sagt fota i alla lägen!
 
Dagens bilkö ringlade sej fram,men den va snart upplöst....OCH uppäten!
Tack lördag & tack Ahlgrens :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0