Är det inte typiskt så säj

Inatt innan jag äntligen slumrade in,
klockan hade då dragit sej mot fyra,
så fick jag en idé om att baka bullar
idag direkt jag gått upp.
 
Hade ställt klockan på skapligt tidigt
alarm och va jävligt peppad inför
söndagens uppgift.
 
Tror ni jag bakat nåra bullar än då?
 
Nä föffan,klockan 05 började Cindy 
härja omkring och gnälla.
Jag bah:
"Lägg DEJ ner"!
 
När klockan va 06 kunde jag inte få
henne tyst längre.
 
På med kläderna och upp lixom.
 
Först drack hon typ en liter vatten,sen
gick vi ut en sväng.
 
Och efter det då,ja inte fan satte jag en 
bulldeg kvart över sex precis,jag la mej
en stund förstås.
 
Jävla,förbannade skit....och just idag skiner
solen från KLARBLÅ himmel,troligt att man
vill stå inne och baka då.
 
Eller kanske lite iaf,men jag är fortfarande
helt seg i knoppen.
 
Nu kan jag inte bestämma mej för HUR fan
jag ska göra.
 
Och det är inte mitt fel,det skyller jag på
en törstig och morronpigg hund!
 
Är det inte typiskt så säj!!!!
 
Cindy den lilla rackar´n!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0