Yes,you can call me honey,honey!

Trots brist på lust och annat skojsigt,
så har jag varit sådär superrar som
bara jag kan!
 
Prinsen,när han jobbar kvällsveckor,
nu med nytt schema,brukar ha ett par
mackor med sej att smaska på.
 
MEN,vem fan skulle inte tycka att det
va skittradigt och alldeles förjävla boring
med mackor varenda kväll,även om jag
försöker baka eget bröd och variera lite.
 
Tänkt och sen gjort,så hade jag kladdat
ihop både räkstuvning och crêpessmet
i flygande fart.
 
Tänk så snopen han ska bli imorr´n när
han tror det ligger mackor i påsen,och
upptäcker nåt helt annat och mycket godare.
 
"You can (really) call me HONEY honey!♥
 
 
Satan i gatan vad jag fick till dom!
Och som ni ser har jag INTE snålat
på osten precis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0