Som jag vill ha en ny behå

Nu är det förstås inte vilken behå
som helst,absolut inte en i mängden
om man säjer så.
 
Såklart inte,det är ju mej det handlar
om vetja.
Åh heliga Birgitta och Jesusbarnet i
samma krubba typ,behån jag snackar
om,som jag sett på nätet är helt jävla
fucking underbar.
 
Pärlor och strass som trängs på varenda
liten kvadratmillimeter.
 
Skicka efter´n då kanske ni tycker!
 
Nja eller jo men ändå inte lixom.
Problemet är,att behåar får man INTE
byta då dom räknas som underkläder
där jag sett den.
 
Och,vafan gör man då,om den inte
skulle passa i storleken?
 
500 kosingar har iaf inte jag lust att
chansa bort sådär bah!
Hade jag känt nån som varit i min storlek,
och som dessutom gillar strass och pärlor,
nån som använder genomskinliga blusar
där behån passar perfect under,DÅ hade
jag klickat hem den utan att blinka.
 
Men NÄ,jag känner ingen likasinnad tyvärr!
 
Ska nog fan rota lite i pysselrummet och
gömmorna,vem vet,jag kanske kan fixa
min egen blingbehå,långt under hundra-
lappen dessutom.
 
Medge att jag är både påhittig OCH ekonomisk,
men ändå sådär frän och outstanding som bara
jag kan va!
Smart icke att förglömma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0