Skulle ni träna om ni hade gym hemma?

Jag bara undrar lixom!
 
Själv har jag väl haft en hel
del som kan räknas som s.k
gymutrustning.
I miniuppsättning asså.
 
Hur länge har inte tre olika
sorters hantlar legat och samlat
damm i garderoben?
Pilatesboll,iof inte helt uppblåst,så
den kan vi ju räkna bort.
 
Ett antal såna där band med resår
eller vafan det heter.
 
Träningsdvd´er i flerpack and you
name it.
 
Just det,jag hade en crosstrainer
som stod och tog plats ett tag oxå,
funkade bäst som klädhängare kan
jag meddela!
 
En sak kan jag konstatera,man blir
inte det minsta fit av att ha alla grejer,
även om det är som balsam för själen
med just vetskapen ATT dom finns där.
 
Å andra sidan,jag la av med träning
när jag låg på topp,och så är det ju
en färskvara.
 
Man skulle kunna påstå att jag för
länge sen passerat "bäst-före-datum",
och ändå är jag alldeles perfekt.
 
M.a.o borde jag öppna hemgym och
agera PT,för med min övertalnings-
förmåga och peppande attityd skulle
jag lätt kunna få en elefant att bli värsta
superatleten.
 
(piska har jag oxå!)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0