Sing a song Dr Dong

Jovars,efter gårdagens massage
känner man sej iaf inte helt död.
 
D.L.V och jag samt vår U stapplade
in på massageplejset och va sådär uppåt
och förväntansfulla inför kommande
timmars behandlingar som bara vi kan.
 
Jag hade iof bara bokat en timmes
liggtid,men fick ytterligare 60 minuter.
Antagligen för att jag är ett som ett
helt knippe stelhet och muskelspänningar,
eller kanske rentav bara för min underbara
uppenbarelse där.
(glömde fråga doktorn)
 
I vilket fall somhelst,så slutade min tid
där med både akupunktur och såndära
koppmassage,helvete som jag inte njöt
när nålarna borrades in i skinnet.
Trodde fanimej dom skulle komma ut
på andra sidan.
 
Koppmassagen va oxå ett kapitel för sej,
sluuurp sa det när Dr Dong skruvade åt
och vakuumet var ett faktum.
Stick och lite svid,och där låg jag som en
halvdöd hummer oförmögen att ens lyfta
ena armen.
 
Sen avslutade vi kvällen med vätskekontroll
och socialt umgänge hos DLV,och idag är jag
typ mer som en oledad tusenfoting!
 
Redo för behandling!
ELLER?
 
U satte sej tillrätta i hjärtfåtöljen och jag,jag ockuperade
en annan!
 
Nämligen nån gulaktig sak formad som en hand!
 
Tillåt mej presentera Dr Dong,han tog hand om min rygg
och även armar & ben.
Att han hade 27 års erfarenhet av kinesisk massage gick
fan inte att ta miste på.
Knakeliknak och en tango på det lixom.
Sing a song (of joy and pain) med Dr Dong som sagt!
 
Hey man,vafanharugjort?
DLV fotade och höll andan!
 
Sugmärke modell Mega,tur att inte Prinsen gör såna på mej!
 
Lagom möra flickor i DLV´s lilla mysiga kök.
Tror ni det satt fint med kycklingpaj och
vätskekontroll eller?
 
Väldigt important att dricka mycket när man
fått behandling!
 
Han gjorde verkligen underverk Dr Dong,se bara hur fräsch och
nyponrosig jag ser ut!
(eller om det berodde på promenaden i 18 graders kyla!!)
 
När maten sjunkit ner en (paj)smula,bjöd DLV på
superb dessert och kaffe!
Satan så fint det la sej runt massagevalkarna!
 
Allt gott (och lite ont) har ett slut,så i svinkalla natten
traskade jag så hem till mej och kaffebryggarn.
En rykande mugg Gevalia är nämligen ett MÅSTE
innan man hoppar ner i sängen!
 
Honey ajm home utbrast jag och kände hur
aromen spred sej i köket♥
 
Halv två va klockan då,men inte förrän vid
fem kröp jag ner i bingen.
Man måste väl runda av ordentligt för tusan!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0