Seg som en påse julkola

Det märks att man är dryga 27
och känner av "da´n-efter-syndromen".
 
Helvete så segt det har varit idag!
 
Gäsp!
 
Lik väl har jag hunnit med en hel del,
men det beror endast på min enorma
självbehärskning och disciplinen jag
har typ all the days!
 
"Mellan" sov över sen igår,och på fm
kom "Stora",magen & Lill-Nisse på fika.
 
Sen satte jag raskt igång med kyckling
i lergryta och allsköns grejer till det.
 
Diskade och plockade undan för att sen
köra hem "Mellan" till sej igen!
 
Nu ska jag strax inta soffhörnet,det känns
som om det kan va läge för det nu!
 
'
Vid närmare eftertanke borde jag fan ha legat kvar i D-L.V´s
lilla hem inatt,då kunde jag krävt frukost på sängen och
uppassning hela da´n!
Klanto!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0