Party på en måndag!

Det är ju fan inte klokt vad det
ska festas och partajas hela
jävla tiden.
 
Som ikväll t.ex,då ska jag iväg
på party minsann.
 
Kanske att det serveras kaffe iaf,
det vore förbannat trist om man
inte kunde få det åtminstone!
 
Party med ljus och annat vackert
är vad som står till buds.
 
Jävla synd egentligen,jag som har
sån lust att jazza runt och dansa in
den här nya veckan,men det blir nog
ingenting med det.
 
Om jag har tänkt köpa nåt?
Njae eller kanske,jag är ju
inte nån såndär utpräglad
finljusknarkare precis.
 
Men å andra sidan spelar det fan
ingen roll,jag går dit och får om
jag har lite tur en trevlig kväll.
 
Mingla i soffan kan man ju göra
vare sej det serveras champagne
eller inte,huvudsaken att jag lyser
upp dom andras tillvaro,jag är ju på
nåt märkligt sätt expert på just sånt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0