Nu ska ni få höra.....

Att jag är perfekt på alla sätt och
vis,det vet ni ju redan.
Men visste ni att jag svävar omkring
på rosa fluffmoln och är lycklig 24/7?
 
Näe just det!
 
Jag mojsar omkring och ler mest hela
tiden,tar allt med en klackspark och
är aldrig nere.
 
Har världens mest perfekta ungar,en
Prins som egentligen borde kallas
kung (om han nu kunde få tummen ur),
en alldeles enastående och bästaste
familj som jag umgås med MINST ett
par ggr i veckan,och............
 
Ni hajjar va!
Ingen,och jag menar INGEN kan komma
i närheten av det sammetslena och utomordentligt
alltid lika välordnade liv jag har.
 
Nästan så jag blir lite avundsjuk på mej
själv emellanåt faktiskt.
 
Oförskämt hur livet är som en slipprig och
fullkletad räkmacka med majonnässträngar
både under och ovanpå!
 
Men föffan,jag beskriver bara hur "vissa"
försöker framstå,och hur dom lurar sej själva
så till den milda grad genom att hela förbannade
tiden leva i nån jävla bubbla insmord med
egentillverkat glidmedel.
(som luktar apa och vedervärdigt förstås!)
 
Precis som om "man" om "man" är vid
minsta lilla normala fulla sinnesbruk,och
även om "man" inte ens har två av tolv
gafflar i besticklådan FATTAR att det
hycklas och överdrivs satan HELA JÄVLA TIDEN!
 
Jag orkar fan inte med sånt!
 
Fast,idag har jag,om inte neonrosa så iaf
behagligt rosa färg på min fluffiga filt.
 
Jag mår toppen och är glad,har kaffe i burken,
mjölk i kylen och en Prins som gör som jag vill! =)
 
Vad mer kan "man" begära i livets ibland
snåriga buskage!
 
Ärlighet mina vänner,ärlighet kommer man
förbannat långt med.
För att inte säja ända fram om det vill sej väl!
Och så har man en vän i mej till på köpet.
 
SKÅL & trevlig onsdagskväll på filtar
och spikmattor därute ;) ♥
 
Vid tangenterna:
Majso in da real world!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0