Mitt i veckan

Tog en spontantripp på em
och hälsade på mina döttrar.
 
Ibland behöver man komma
bort och dricka kaffe för att
förstå att ens eget ändå är det
allra godaste!
(eller nåt i den stilen)
 
Försökte frenetiskt fixa till "Mellans" dator som strular,rättare
sagt hon sa att Windows kraschat!!!
Jag kom iaf hit och fick upp "återskapning",men sen hann vi inte
vänta på datorjäveln som bara uppmanade:"Vänligen vänta"!
 
Tänkte att ni vill ju MYCKET hellre ha en bild på mej och
dagens outfit,så jag ställde mej i skitnödigposen,för rumpan
blir ju så jävla fin då.
Otur för er bara,att jag inte har orangutangarmar och kunde
fota den.
Jävla osis!
 
När mjölken till kaffet va slut hos "Mellan",drog vi vidare hem
till "Stora" och fortsatte pimplandet.
 
Så kom dagen då jag fick överlämna babylakan och örngott som
kommande barnbarn ska få använda.
(helt sjukt,att JAG som bara är 27 ska bli mormor)
 
För inte vill vi att h*n ska få rivsår på kinderna av sträva sängkläder
och se ut som en burk mosiga tomater.
(jag vet iof VAD som gömmer sej i magen,men det säjer jag inte)
"Cliffhanger"!
 
Goa "lilla" magen,hur fan gick det till?
Och nu menar jag inte rent tekniskt,för det VET jag,men hallå-
det är ju inte länge sen jag själv såg ut sådär!
(utan piercing,men ändå!)
 
 
Puss & kram älskade döttrarna mina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0