Mellan slask & barmark

För ett litet,litet tag fick jag faktiskt
små sipprande vårkänslor.
När snön sakta smälte,isen på gatorna
försvann och solen sken sådär skönt.
 
Men vad händer?
Jo,det dalar ner blötsnö och allt blir
jävligt grått och dassigt igen.
 
Har vi kanske inte börjat på ny kula nu,
ska man låta dom små stjärnorna i
fönstren få stå kvar till i slutet på februari
för att åtminstone bli lite uppåt av det skenet?
 
Jag tror banne mej att det vore bättre att
gå i ide och ställa klockan på väckning
i slutet på mars eller så.
 
Visst,jag kan trösta mej med att titta på
Alvedon & Iprenburkarna,men där slutar
den "trippen",jag tål ju fan inte ens tabletterna.
 
Men okej,jag tar väl fram den halvmosiga
pilatesbollen och gungar fötterna på,det
är ju så förbannat nyttigt med endorfiner!
 
GAH!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0